Pages

September 28, 2011

Screen Touch =))

SALAM SUMA

d sini tuan empunya belog yang shumill nie (perasan jap) nak luahkan something yang agak penting iaitu keinginan ingin mempunyai HANDPHONE . korang mesti heran tahap bangang an . umur aku dah genap 16 tahun tapi still lagi tak ada hanphone . ada kengkawan yang nak number phone so , aku cakap lhaa tak da phone . diorang buad loya buruk , tak caya lha pulakk . elehhhh ~  betul lhaaaa ! berapa kali aku kena explain sampai tesembur air liur baru diorang caya . haihhh ~ tapi tak salahkan diorang . dah nasib aku . jodoh lambat . bahahahahaha !
my dad tak penah cakap pon pasal benda nie . aku pon tak tau napa . maybe dya nak ajar aku cara hidop tanpa handphone . dya tanak satu satu nya anak perempuan dya gila sebab handphone . alahai ~ ILY DAD =)  papepon , aku nanak handphone screen touch . ngehngehngeh ~ serious semad ! aku selalu dengar orang cakap handphone tu leceh time mesej . nak tekan susah lha . blablabla . ade aku kesah ! aku nak jugak . lagi pon memang cita rasa aku . aku tak suka button button nie . kalau kena kuku boleh calar siot . tambah pulak dengan aku yang ganaih nie . baru pakai sebulan tengok tengok da hancur . pergghhh !

OMG OMG ! sabar je lhaaa ~ menggugat iman betoll !

No comments:

Post a Comment