Pages

September 22, 2011

apabila sudah angau . . .

SALAM SUMA . 

aku nak tanya soalan cepu emas nieh . korang penah tak jatu aty kat kawan korang sendiri ? penah tak ? aarrgghhh ! jawab lhaaaaaaa ! oppps , Okay Mimie gila dah -.-" kenapa aku tanya soalan nie ? well dua tiga hari nie kan , kan , kan , urrmmmmm i think ah , i TERR fall in love dengan kawan i sendiri koottttt . satu sekolah pulakk tuuuu . OMG ! camna bolehh jadi cammtuuhh ?? makk tolooooonngg ! serious wey . mau gila jugak lhaa . tiap tiap ary mesti mau usha kat luar . kot kot dya lalu . kalau dya lalu , mesti mau nampak cahaya dari langit iaitu species lampu sportlight yang HAWT tuh . ensemm jaaa . time dya senyum , aty berbunga bunga woooo . dalam aty ada taman lhaa katakan (ppuuiihh) . mau ja aku pengsannn kat Una ! bahahahaa . nasib ko lhaa duduk sebelah aku

Okay , antara simptom simptom yang aku sendiri tengah struggle sekarang adalah rindu yang tak dapat d bendung , tak senang duduk , selalu mau online just nak tengok kalau dya online ke tak , rasa mau gila kalau sehari tak nampak dya , pikir pasal dya TWENTY FOUR HOURS ! just only him him him and him ! aarrgghhhh ! kalau camni mampos lhaa akuuu ! hidop tak senang kot . ter fall in love dengan orang nie bukan nya best pon . menderita tau takkk ! kalau nampak dya dengan girl lain , kann dah jealouss . padan muka sendiri lhaaa . sapa suruh fall in love ! serious rimassss .

arytuu aku ada kat koperasi . well , tiap tiap ary aku kat koperasi -.-" bukan arytuu ja . nama pon AHLI LEMBAGA KOPERATOR KOPERASI lhaa katakannnn . mesti tiap tiap ary mau tayang muka maaa . bukan nya jaga sangat pon . aku kan bos ;p . Hah ! pastuu kan , si dya and the gang pon lalu lhaaa . aku buad derkk je tapi dalam aty : O MAI GOD ! oppss , cover cover . aku pon usha lha kan . tunggu g ! dya tak tengok aku tapi kawan dya dekat belakang tengok aku sambil dok tunjuk tunjuk dya dekat aku . damn ! dya sengaja or dah tau pasal benda alah nieh ?? maybe dya perasan yang aku selalu usha kawan dya . what the fork ! ! ! mampos aku ! comfom mampos ! tau dah . huuuuuuu ~ ~ ~ (malu kott)

No comments:

Post a Comment