Pages

September 30, 2011

apabila aku sudah abaikan . . .

SALAM SUMA 

merujuk kepada entry ku yang lepas , aku dah tak larat nak explain riwayat hidop mamat tuh . btw , penah ke aku list riwayat hidop dya kat sini ? tak kot . so korang buad buad kenal dah lha . LOL .
Okay . tahniah kepada dya yang berjaya buad aku lupa pasal dya . bahahahahaha . kelakar kan . lupa ?? istilah tuu paling dumb sekali . serious aku tak boleh lupa dya . time online mesti mau TER usha mukabuku dya . pastuu TER nampak lha post post yang annoying kat wall "bini" dya . blehhhhhh ~ loya kot . tapi lantak lah kan . bukan hak aku nak kritik kritik bagai . ikut sedap mulut aku je . tapi tapi tapi , dya tak de perasaan ke ? dya tak pikir apa yang aku rasa time dya maen post post dengan "bini" dya tuu ? tak penah aku jumpa laki yang non feeling macam dya . seriously ! mesti korang pikir apa punya poyo lha pompuan nie kan . jealous tak bertempat . bagi aku , kalau korang d tempat aku , korang akan rasa apa yang aku rasa . sakit , perit , derita and sewaktu dengan nya , hanya aku yang rasa . not korang punya neighbours , grandma , step dad or whatever . only me ! Okay ? :\
So , d sebab kan masalah d atas , aku dah remove dya dari friend dalam mukabuku aku . ChopChop ! bukan remove tapi unfriend . almaklumlahh , style baru yang budus -Who care-  perrgghhh ! lega kottt ~ rasa macam satu beban seberat lori trailer tayar enambelas atas bahu ku sudah d angkut . perasaan yang tidak dapat d gambar kan dengan kata kata . amboihhhh ~ ayat kuno mai dahhh . aku unfriend dengan dya tak bermaksud aku tak boleh nampak muka dya dah . dah nama pon satu sekolah . F to me . baru aku sedar . kelakar kan . jalan jalan siket dahhh nampak muka dya . huufftt ~ bosanbosan . ngek ! tapi lantak ah suma tuuu . I DON'T CARE (fullstop)

pssttt : kalau nampak pon aku akan sedaya upaya buad buad tak nampak . ChaiyokkChaiyokk =))

                                                                    -sekian-

No comments:

Post a Comment