Pages

September 19, 2011

CIK LYSSA

SALAM SUMA !

eh eh .. tak kan lalu je . cer usha betol betol belog aku nieh . sebelum nie aku cakap belog aku dah tak macam belog kan . maksud aku macam tutt ntah hape lha kan . korang faham faham sendiri dah lah . malaih nak sebut . tapi sekarang ,,, dah macam belog kan ? kan ? alolooo tak mo ngaku pulak . sokey lah . aku faham sangat dengan orang yang jealousss tahap meletoppp nie .
whatever lah . yang penting , belog aku dah cantekkk ! bagi aku kot . bagi korang tak tau lha pulak macam mana kannn . tak lha vouge sangat . kira semad dah lhaa . at least dah kemas , dah comel dan banyak lagi . tak boleh list banyak banyak . kang d letopp kan belog aku nie pulak . naya kot . penad penad aku touch up , hape pon tak dapat .
papepon , Thanks , Kamsahamida , Terima Kasih to akak empunya belog yang tiada tandingan kecomelan nya iaitu akak Lessa Faizureen yang telah banyak menayang kan tutorial untuk mencun kan belog d laman belog anda . walaupun agak susah sampai mau pecah sel sel otak tapi belog punya pasal , apapun ku sanggup . jasa anda amat lah d hargai . lebiuuu ahhh ! 


Haaa ! nie lhaa akak comel tuuu . nie banner kat belog dya . OMG sumpah jealous ! banner dya cun ya amat ! tuu belum tengok belog dya lagi . baru tengok banner dah nak pengsan . kalau tengok belog dya , koma kot . aku berani jamin . cun siot ahhh ! suma pink pink . tuan belog pon cun , mesti lha belog dya berdouble double cun kannnn . hummmm . untung lha ~ 


ppsstt .. tiba tiba tulisan pon jadi kaler pink . AHAKK 

1 comment:

  1. hehehe . malu lah pulakk . alahaii , blog Lyssa biasa je yunkk . hehe :*

    ReplyDelete