Pages

October 20, 2011

hummmmmm .....

SALAM SUMA

situasi aku sekarang aku tak tau lha sedih ke happy . maybe sedih kot . aku prefer sedih lhaa . sepatutnya hari nie aku exam addmath . tapi aku tak pegi . alasan : tak sempat nak study . errr , logik tak ? Okay lha tuu kann . memang berani mati lah aku nieh . kalau still boleh jawab paper tuh , alhamdulillah . aku target lepas cuti seminggu nanty aku jawab . tapi kalau sekali cikgu tuu cakap TAK BOLEH , aku redha je lha . sendiri buad sendiri tanggung .


K tutup jap pasal addmath . sekarang aku nak bagitau something . semalam dah terungkai semua . dya dah bagitau dekat aku benda yang selama nie dya simpan . dya cakap yang dya dah malas nak couple couple nieh . dya mintak aku faham dya . weyh ~ aku dah lama faham . memang bukan tuu yang aku tunggu tapi aku faham sangat situasi dya . seriously aku lebih suka Berkawan dari Couple then gadoh . tuu yang paling aku takut sekali . benda yang jadi dekat membe aku , suma aku amik sebagai pengajaran . kalau boleh , mintak jauh jauh kan lhaa benda tuu dari aku . bukan nak kecoh tapi benda dah jadi depan mata . aku tau macam mana sakit nya kawan aku time tuh . menangis tuu benda normal . tiap tiap hari nangis . tengok muka laki (sial) tuu jangan cakap lha kan . mau ja kasi penendang siket . baru dya tau langit tinggi ke rendah . menyampah siot tengok muka . esspecially satu sekolah pulak kann . bertambahh meluatttt ! puuuiihhhh

ppssttt tadi tuu selingan semata mata . nak over siket pagi pagi buta nieh ~ lalala

kalau ikotkan , benda nie dah selesai . secara official nya , kitorang KAWAN . tapi aku ada satu je lagi soalan yang rasa macam tak tenteram kalau aku tak tanya dya . ala ala jiwa kaco gituu (LOL) . patut ke aku publish kat sini ? O,o aaaaaaaaaa ,,, Okay fine ! meh dekat siket . meh meh ~ meh nak bisik . nanty takuut orang lain dengar . gtrptrwjklbnms . Okay dah -.-" pegi main jauh jauh . blehhhhhhhhh , tanak ah publish . cukup lah setakat aku publish nama dya arytuuuu . cukup lah setakat dya dah baca publish aku yang tuuu -.-" cukupp cukupp ! =( tapi jangan risau . tak ramai yang tau . satu sekolah jeee . lalala  #mohongkuatt

K lah . PEACE

No comments:

Post a Comment