Pages

October 18, 2011

Exam Oh Exam

SALAM SUMA

Hi Olls ! sila angkat tangan tinggi tinggi kalau korang miss aku ketad ketad . aaa , cepat lhaaa ! Okay fine . tanak sudah -..-"

btw merujuk kepada tajuk d atas , setakat nie enam paper dah lepasss . ChopChop ! enam paper tak bermaksud enam subjek okay . baru satu subjek je lepas . yang lain suma still masih bernyawa tengah tunggu nak makan otak aku hah . ngaauummm ! ntah hape hape ntah . tadi ada paper sejarah . gila bapak ah ! aku memang tak suka subjek tuu sejak dari azali lagi . satu hape pon tak paham . benda yang hafal suma keluar balik . pegi mana aku tak tau . i dont care . yang penting diorang tak stay lama lama dalam otak aku . aku pon tak faham kenapa . stay lha lama siket . apa salah nya . dasar ngek ngok ! tak pasal pasal aku TERtinggal dua soalan tadi . suma kau punya pasal ! suma salah kau ! lalala ~

esok pulak ? well , esok paper favourite aku . addmath ! wohooooooo ! comfom aku nganga O,o . jom pakat nganga ramai ramai . besss wooo . sambil nganga , tido sekali Okay . baru kelas gituuu . nak lagi mantap ? sila keluarkan air liur masing masing . yang tuu memang terbaekkkk ! tapi kalau cikgu datang sepak korang , yang tuu lain cerita . tanggung sendiri lah yee ~ papepon , aku nak study dulu . bleehhhhh ~ bosan nya hidop . boleh tak aku cakap camtuu ? agak agak berdosa tak ? errr . K Bai

No comments:

Post a Comment