Pages

September 04, 2011

Miss Blogger Yang Famous

SALAM SUMA

Okay . entry nie bukan nk bangga or megah tapi kalau nak bagi korang jelews siket tak salah kot . well , baru baru nie aku ada tengok blog Cik Epal yang comel comel plus cute cute tuuu . almaklumlahh . blog dya aku dah letakk dekat HWAT BLOGGER aku kan , so kalau dya update apa apa memang cepat je aku baca . dya update pasal handphone baru dya yang bernama Miss/Mister HTC ChaCha . memang vogue abisss lahhh ! perghhh . like sampai lebam . aku tengok nama ja pon daa tegoda kot . tengok bentuk badan dya apa lagi lha kan . koma empat puluh empat hari truss ! hawt wooo . apaa ?? pic ?? hummm ~ tak mo lah letak kat sini . takut korang jadi cam aku pulakk . mana lha tau kan . iman low siket . Hah ! pastu kan , aku pon tegedik gedik lha pegi tanya harga handphone tuu kat Cik Epal sendiri . kat twitter lhaa . baru je follow . dya tak follow balik . tak kesah . aku dengan eksaited nya tanya camnihh : assalam  !! nk tnya ckit . handphone HTC ChaCha yang cik epal pakai tuu harga brapa ? heee ~ tingin nak beli ..  aku tak jamin sangat dya nak reply mention aku pon so , aku buad dekkk je lha . aku dengan senang hati nya off lha lappy aku . nak berentii makan . haaa tudya ! makin gemokk dah aku niehh . time raya hari tuu baru ja makcik aku puji . konon nya aku dah kurus . makcik aku tak tengok lagi body aku sekarang camna . tekejut badak kot dya nanti .  tapa tapa . next year kita jumpa lagi Kay . berbalik kepada cerita tadi selepas tiga jam kemudian , aku pon on lha balik lappy aku . otomatik on twitter sekali lhaa kan . check Mentions , dya tak reply pon . agak kecewa but tak terkejut . dalam hati : dah agak dah . aku pon pegi lha update blog dan dengar lagu bagai . tuptup bila aku bukak twitter aku balik , haaa dya reply dahhhh ~ weeee ! happy kottt . dengan bangga nya dya cakap harga handphone tuuu RM1099 . =,=" makkk aihh ! hamek kau . nak tau sangat . kalau nak harap duit raya , pakai tunggu beruban jugakk lha aku nanti . nak suruh ayah aku beli , bahahahhaahaha ! aku gelak dulu . tobat ayah aku tak beli . memang agak impossible slash mustahil yah d situu . Okay . padan muka aku .

tapa lah . kes phone tuuu aku tak bolehh nak apa dah . meleleh air liur je lha tengok orang pakai . kita tak ada kan . apa bulehh buad . kita kena redha (ayat pasrah) . tapi tapi tapi korang dah lupa ka ?? Cik Epal reply mention aku kottt . ingat senang kaaa . dya tuu dah macam artis tau . asal online ja , mesti sibuk sibuk reply mentions orang . wah wah wah ~ terbaekk lahh . famous woooo . jelas terang tang tang lha dya tuu tak sombong kan . kira okay lha . kalau harap cik akak sebelah rumahh tuu (blogger yang famous jugak) , sampai berjanggut beruban pon dya Tak Kan balas . maybe dya dah rasa diri dya terlalu Hawt untuk mereply mention orang . pape je lhaaaa ... ader aku kesahhh :p

No comments:

Post a Comment