Pages

September 07, 2011

Huufftt

Salam Suma 

hah ! tengok blog aku jadi apa dah . ish ish ish . tiba tiba bertukar rupa dari pink black yang ganas ke pink white yang sweet ala ala lollipopp gituu . buang tabiat ke hape aku nie . tapi sebelum nie memang aku kipas besar (big fans) ngn pink pon . orang cakap , girl yang minat pink nie berjiwa lembut , sopan santun , girly dan sebagainya (cam essay pulak) . adakah aku macamtuu ? uweekkk ! ! tak der makne nyeerr . aku nie gangster Okay .  jom lawan ? hah ! ada bran ?  nampak sangat statement tuu tipu . Okay tak kesah lha yang tuu . cer tengok jap blog aku nieh . serious aku blur . background aku jap jap tukar . bersepah pic background kat document yang aku download . satu hape pon tak best ! suma tak leh blah ! erghhh . last last aku TERdownload pic nie hah . polka dot . tak meriahhh sangat tapi not bad lha . tup tup tup , aku TERnampak si NURUL HUSNA pakai pic background cam aku jugak -.-" . nak polka dot jugak dya . haiihhh . whatever K . pic sama tak bermaksud aku tiruuu . dalam exam maybe tapi dalam nie , ohh please . buang masa ja suma tuh . suka sangat buang cik "masa" dalam longkang belakang rumah . sian dya . XD


p/s : gambar di atas tiada kena mengena dengan antara yang hidup ataupun yang dah meninggal dunia -sekian- 

No comments:

Post a Comment