Pages

January 06, 2012

eSPeyeM

Hello stranger.
Okay memandang kan tahun 2012 sudah menerjah kita, secara tidak langsung SPM pon akan turut menyibok menerjah, membunuh, menikam, merogol student form 5 tahun 2012 dengan rakus nya tanpa belas kasihan. so tak heran la kalau ada student form 5 yang terjun dari tingkat lapanpulohsembilan macam terjun dalam swimming pool tuu. hebat sekali. aku memang salute sapa sapa yang dapat jumpa bangunan setinggi tuu. anda hebat. *aku tipu*

so far aku dah TERbuat benda yang paling dasyat sekali. aku pon tak sangka yang aku dah buat benda tuu. omg omg. benda apa laaa kan. well, I just deactive my fuck account. Facebook account for sure. bukan sebab merajuk ke hape. sebab SPM la ngok. buat hape aku nak merajuk. that soooo not me okay :p wasting time lah merajuk dengan budak budak dekat Facebook tu hah. takde benda. I dont even know them. haa yang ni kelakar and tak logik. aku jarang tegur random random gituu. bukan jarang, memang TAK PERNAH. macam bodoh je benda tuu. okay? macam BODOH!

I'm done know. hidup aku, pakwe aku, awek aku sekarang hanya lah Twitter sayang and ni hah~ Encik Bloggie yang tiutt. ahaks! kite sayang awak tauuu. eh chop, abang Tumblr jugak. haaa diorang ni memang setia sehidup semati dengan aku. fuhhh terbaek. sementara je la. nanti aku active balik Facebook aku tuh. kalau aku hidup lagi *gulp* insya'allah bulan duabelas lepas abis SPM. KayBai (:

p/s: abaikan ejaan tajuk di atas. tiba tiba apit hack blog aku then tukar ejaan tajuk tuh :p (jk jk)

No comments:

Post a Comment