Pages

December 10, 2011

I Need My Brain Back ):

SALAM SUMA

for today, baru teringat nak update blog yang dah berusang, berhabuk, bersepah dan segala "ber" lagi . ntah la kann . sejak cuti nie aku malas sioott nak update . Facebook aku jarang bukak . Twitter aku jarang tweet . apa yang aku rajin aku pon tak tau . semua nya serba malas .

Oh yeah . for a couple of days, me now tengah bajet menyibok kan diri dengan benda yang agak bajet retis iaitu pegi amik lesen . sumpah aku menyampah dengan benda tuh ! kalau tak sebab Najib, TOBAT aku tak pegi amik ! malas gila doo . dengan panas bagai kann .  aku pon tau jugak cair okay . mak aku cakap, aku nie ada celup celup dengan keturunan puteri lilin . so, yeah don't be jelly, people . kay diam -____-

BUT dalam banyak banyak benda aku menyampah time amik lesen, ada satu benda yang aku rasa macam penyakit GIVE UP aku dah datang tanpa di undang iaitu TEST COM . yeah test com .  apa itu test com ?? seriously, pegi tengok kamus . korang cuba khatam dari awal sampai habis comfom Takdak ! hoyeaahhh . memang tak kan ada . Okay meh aku bagitau . special untuk adik adik junior lower form yang tomey tomey tahap nak kena penampar laju laju then melayang slow slow . ahaks kidding jangan marahhh ~ alolooo... Okay . ehemm . Test com tuu untuk singkatan TEST COMPUTER okay . kita amik nie untuk menge"test" tahap kecerdikkan slash ke"biol"an kita pasal undang undang jalan raya, pasal kereta, pasal moto dan banyak lagi dengan menggunakan komputer . keyh ? aku bagitau singkat je . nak tau lebih lanjut, pandai pandai la korang korek sendiri *hempuk buku* .

kenapa aku menyampah ? well, sebab aku GAGAL while besties aku boleh pulak LULUS kannn . sangat pelik doo . maybe otak aku time tuu problem sikit . kot kot la ada wayar yang terputus or whatever . tapi takpe lahh . aku redha je . nak buad macam mana kan . mak aku cakap, benda yang lepas, jangan di kenang . kalau di kenang maka merajuk lah hati . cewaahhh ! pandai pulak aku bermadah bagai . papepon, aku tak kan GIVE UP OKAY ! aku mesti pegi lagi sampai orang kat situ bosan tengok muka aku ! peduli apa aku ! I don't give a faakk ! Kay Bai

No comments:

Post a Comment