Pages

November 17, 2011

CutiCutiCuti

SALAM SUMA

seperti yang sudah di ketahui, hari nie our first day cuti weh . satu Malaysia tuu tak lha sangat kot sebab aku tengok kawan kawan aku yang stay dekat area KL, Selangor and stuff still sekolah lagi . well, nasib korang lhaa kannn . papepon, esok cuti jugak . lambat dengan cepat je .

masalah nya sekarang, aku nie nak exam SPM tahun depan so faham faham sendiri lhaa kennn . bagi aku cuti nie tak macam cuti sangat ponn . still kena pegi sekolah sebab cikgu Chemist gentle je buad kelas tambahan sebab result kitorang baru baru nie merosot jatuh meredum meletopp kebabomm ! so, nak cover balik suma tu lah kann . Yes bosan sangat sangat tapi apa boleh buad . teringat aku masa dulu dulu . kecik kecik dulu time cuti je rasa macam nak melompat sampai ke siling . excited semacam . seronok je . bukan nya apa, best dapat tido sampai pukul duabelas . lagipon, dulu dulu kita tak kesah kalau tak jumpa kawan kawan sampai dua bulan . hari last sekolah siap cakap jumpa tahun depan lagi . gila bapak style . tak kesah pon . sekarang, dua bulan tuu rasa macam  duapuluhratustahun kott . so, outting lha penyelesaian masalah nyee . tengok wayang, bowling, makan makan, karok and many more (LOL) . sounds bored but kawan kawan punya pasal, kita ikot je lha . yang penting dapat jumpa  (ILY) .

papepon, aku nak ajak ayah aku pegi Holiday to get awaaayy from this shit ! aku dah bosan ! study study jugak . Holiday tetap Holiday ! I dont give a fuck ! Okay people =) hope you guys have a great time with your family too lah . jangan asyik dengan Boyfie je okay (LOL) . Arios Amigo . PEACE =)

No comments:

Post a Comment