Pages

November 10, 2011

11.11.11

SALAM SUMA 

as we know , today is 11.11.11 . aku tengok tarikh tuu pon dah pening . otak aku terus jadi 1111111 . seriously, aku tak faham macam mana korang boleh cakap yang tarikh tuu cantik lahh . tarikh cun lahhh . tarikh unik lahhh . bla bla bla . but we already know that tarikh macam nie akan datang sekali je . ye lah . tak kan nak ulang ulang pulak . agak agak lha kannn . korang pegi buad kalendar sendiri lha kalau camtuu . XOXO


dan seperti yang kita tahu juga (ayat karangan) , ramai yang menge "wish" hari nie akan terjadi something yang specialll to them . maybe hari nie diorang akan couple . maybe hari nie first year anniversary diorang . maybe hari nie diorang kahwin . maybe hari nie diorang first time keluar date & many more . who knows kann . tahniah kepada orang yang meraikan something today . at least korang celebrate something . tak macam aku yang bakal melingkup dekat rumah sebab outting dengan kawan tak jadi . so sekarang aku just makan tido  makan tido . lalala . whateverr 


papepon , wish you guys enjoying those moment with your special one . tak semestinya bf or gf . it can your family , your siblings , your friends & etc . no matter who , just enjoy yourself .


PEACE YO !

No comments:

Post a Comment